19 oktober 2014

Sporty Stevie en Pompom Polly vertrekken

Excuses voor de vertraging.
Ik vergiste me en dacht dat het zondag de 18e was.
Even voor wie het heeft gemist.

























IlDikko is een ontwerpster die heel grappige poppen en amigurumi beesten ontwerpt.
Zelf heb ik een paar van haar patronen gekocht.
In de afgelopen week kon iedere volger meedingen naar twee van haar patronen.
Wow, wat hebben veel volgers leuke reacties geplaatst.
Laat ik iedereen die een kansje waagde niet langer laten wachten.

























De True Random Number Generator heeft de winnaars getrokken.
Want zelf vind ik het moeilijk om tussen al mijn lieve volgers te kiezen.

Het patroon van Pompom Polly is gewonnen door:

Die twee popjes zijn inderdaad heel leuk... Moeilijk kiezen, hoor!
Maar ik ga voor pompon Polly, ze kan de mascotte worden van mijn dochter haar basketploeg.
Linkje komt er aan, zie tabblad give away's
Groetjes Sofie

























Sporty Stevie was bij velen de favoriet.
Vast omdat er niet veel voor jongens wordt ontworpen.

Het patroon voor deze grappige voetballer gaat naar:

Superleuk! sporty stevie lijkt wel op mijn zoontje hihi! Ik doe mee, en volgen doe ik al langer!
Fijne dag vandaag!

Sofie en Simone, gefeliciteerd.

Sturen jullie mij een mailtje met jullie mailadres?
Dan komt het patroon naar jullie toe.

Zo jammer dat ik alle anderen moet teleurstellen.
Trouwe volgers weten dat dit niet de laatste GiveAway was.
Volg mijn blog gewoon en wie weet ben jij de volgende gelukkige.

En er komt komt ook een klein cadeautje aan voor jullie allemaal.

Fijne zondag,

Margaret


16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars!! Ik ben benieuwd naar wat er gaat komen :)

    Groetjes,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even in spanning zitten. Van de week weet je meer.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd meiden! hartstikke leuk! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk dat jij alle beginnende haaksters wat uitleg gaat geven met je filmpjes. Dan komen er weer nieuwe haakliefhebbers bij.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars! En dank aan Margaret voor de leuke give away !
    Fijne zondag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve reactie van je.

      Groetjes en fijne zondag verder, Margaret

      Verwijderen
  4. Proficiat aan Simone en Sofie....
    Prettige zondag aan Margaret en alle anderen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk wens ik mede namens alle anderen een fijne dag toe.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!
    En bedankt voor deze mooie giveaway Margaret (zoals altijd :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jij bedankt voor je lieve felicitatie en compliment.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  6. allebei gefeliciteerd, bedankt voor het meedoen,

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie ook bedankt voor het wagen van een kans. Deze keer trok de nummertrekker niet jullie. Bij een volgende giveaway misschien wel.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  7. Waaaaaw, super, dat wordt nu in elk geval de mascotte van mijn dochters ploeg... Mailtje komt er aan
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze mascotte is zo leuk en hopelijk brengt ze het team ook volop succes.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  8. Heel mooie haakwerkjes proficiat groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het haakwerk van deze ontwerpster is echt mooi en grappig. Helemaal met je eens.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...